Numarul de solicitari de retur in magazinul ClassMirrors este destul de mic, pentru ca tratam cu seriozitate maxima fiecare comanda.

Cu toate acestea, pentru ca intelegem ca se poate crea o situatie in care produsul comandat sa nu fie exact ce v-ati dorit, sa nu se potriveasca sau pur si simplu sa nu va placa.

Astfel, daca doriti sa returnati o comanda sau produse individuale dintr-o comanda, va rugam sa completati formularul de mai jos in care sa ne furnizati datele solicitate, respectiv numele si prenumele, asa cum apar pe comanda plasata, numarul de comanda pe care il regasiti in contul clientului sau numarul facturii si data, asa cum o regasiti in coletul primit, contul IBAN in care sa returnam contravaloare comenzii (in maxim 14 zile calendaristice), precum si datele de contact, respectiv telefonul si emailul.

Mentionam ca toate produsele returnate trebuie sa fie in stare identica primirii, fara urme de purtare, uzura, deteriorare de orice fel si sa fie insotite de factura primita in colet si solicitarea sa fie facuta in termenul de 14 zile calendaristice din momentul receptionarii comenzii, conform OUG 34/2014

Important:

  • in cazul unei reclamatii, produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare.
  • asigurati-va ca returul se face la adresa din pagina de contact
  • nu ridicam colete trimise prin Posta Romana, la oficiul postal! Nu trimiteti prin Posta Romana!
  • responsabilitatea chemarii curierului si trimiterii coletului de retur cade in sarcina dvs